BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Nauja rašytoja



Sveiki,aš esu Sandra,jusų naujoji rašytoja mano stardoll'as yra sandrine-gruda,tad iškart einu prie reikalo...
Vieną dieną stardoll'e ten kur daug kas rašo VOTE MY COVERGIRL ir panašiai,ten žiuriu prabėgo lentelė FREE 8OOO STARDOLLARS...Na ką,aš paspaudžiau ir vienos lėlės starblog'e buvo tas pats parašyta,ir aš perskaičiau,kad į vieną gmail'ą reikia nusiųsti savo loginą bei paswordą,na aš iškart supratau,kad tai melas,bet pabandyti vistiek norėjau,tad nusiunčiau savo 2 anketą kuri vardu sanduliukas,ir man po 5min atėjo laiškas o jame parašyta:
EROR YOU NOT STAR!
Kaip man man pasidarė pikta...tad naujokės ir ne naujokės ,nemokamų stardollerių nera!nepakliūkite į vienos merginos,kurios stardoll yra my-hello-kitty žabangas,jinai iš Švedijos.


0 komentarai (-ų):