BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. vasario 25 d., ketvirtadienis

Išeinu...

Sveikos visos... Turiu liūdną naujieną (na gal kitiems ir gerą), aš palieku šį blogspot'ą, nes visiškai nieko nebespėju, namų darbai, dailės mokykla, o laisvu laiku reikia rūpintis augintine, bei padėti mamai.
Noriu pasakyt, ačiū keliems žmonėms:
aaiissttee11223, mumitroja, ačiū kad mokėt mane kaip elgtis su blogspot'u (kai atėjau buvau dar visai "žalia"), bei nepyko ant manęs dėl mano klaidų, ir kartais neaktyvumo...
Visos kitos rašytojos, buvo malonu padirbti kartu su Jumis ;**
Ir skaitytojos, be Jūsų neturėčiau noro rašyti čia.

Nors ir kaip noriu čia pasilikti, tačiau dabar čia per daug rašytojų ir norint parašyti straipsnelį, reikia labai ilgai sėdėt prie kompo ;? Kaip tik laiko aš ir neturiu.
Gaila, kad tenka išeiti, nes šiame kolektyve dirbti buvo tikrai malonu.
Gal dar kada nors grįšiu, jei neprieštaraus, blospot'o administratorės.

Vis dar Jūsų gabryte88.

0 komentarai (-ų):