BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009 m. gruodžio 8 d., antradienis

Durniu laivas

Sveiki...sy karta musu durniu laive pirata111...

Klausimai:
1.Ar suvalgytum kates blynelius kad gautum 300sd?
2.Ar apsirektum jei suzinotum kad stardolle esi pati negraziausia doll?
3.Ar sutiktum parduoti savo geriausios drauges anketa(stardol)kad taptum stardoll admine?
4.Ar sutiktum apsirengti per stardolla kaip kaimiete ir pasiroditi su sia apranga stardoll kad taptum super star for free?
5.ar sirtum savo mociutei i koja kad visos lietuves galetu ziasti stardoll?

Atsakymai:
1.Gal...ziurint kokios firmos tas kaciu maistasXD
2.Aisku ,kad ne.Man nesvarbu ,ka mano kiti apie mano isvaizda.Mano medoll man grazi ir viskas :P
3.Taip.Juk galeciau jai sukurti nauja ir dar geresne.Juk busiu admine ;P
4.Taip.Nieko nenutiktu(nenoriu nieko izeisti)bet ir taip daug tokiu cia yra stardolle ;D
5.Galeciau ;D

Aciu pirata111 uz ats.:)

0 komentarai (-ų):