BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. sausio 21 d., ketvirtadienis

Konkursas-Padekit man

Sveiki...man reikia jusu pagalbos...Konkursas skirtas man ;DDDJo prizas 1 SMS KODAS!!!Tai gi papasakosiu istorija...Turiu telefona nokia express music 5310...Ir jis man ziauriai pabodo...Dabar labai noriu lieciamo taciau tevai leidzia ji pirkti jei savo sena parduosiu uz 300 nu maziausiai 280...Dejau skelbimus bet kas is to...Taigi norint laimeti koda jums reikes sumanyti ka man daryti...bandykite viska siuliti kitiems,rasyti man pasiulimus ir pan.Nugaletojas bus tas kuriam pavyks su savo darbu ar mintimi parduoti arba atkalbeti mano tevu...nugaletojas tik vienas,o jei niekam nepavyks tai uz stengimasi geriausiam padovanosiu 10sd...Stengtis verta...Rasykit man kaip jums sekasi i mano e-mail missisindre@gmail.com

Sita telefona as turiu

O tokio ziauriai noriu ;DDD


0 komentarai (-ų):