BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. sausio 19 d., antradienis

Konkursas - Spalvos

Sveiki, prieš paskebdama rezultatus, pirmiausia noriu atsiprašyti skaitytojų, bei blogspot'o administratorių, kad nebuvau labai aktyvi, man buvo atsiskaitymas dailės mokyklėlėje, tad dariau darbus. Tikiuosi labai nesupykote ;] Dar sualvojau, kad reikėtų pakomentuoti kiekvieną konkurso spalvos dalyvę, nes jų tikrai nėra daug. Tikiuosi Jums patiks.
Taigi dabar konkurso dalyvės:

grazuola1
Nelabai galiu pakomentuoti, nes beveik nieko neįmatau ;D Tik pasakysiu, kad puikus pasirinkimas derinti "Kohl's" suknelę su juodomis timpėmis. Mano manymu čia netinka ryškiai raudonos lūpos ir auliniai batai.
Sekanti dalyvė 321987123789Man šitam derinuke šiek tiek per daug atspalvių... Ausinės dera su "Kerzais", timpės su sijonuku. Tačiau šios dvi spalvos... Švelniai tariant truputėlį pjaunasi.
Tačiau man patinka paprastas, suderintas makiažas.
Kita dalyvė lklauriutia8Viskas gražiai suderinta, atrodo, kaip princesė iš pasakų pilies. Manau prie tokio žavaus ir mielo derinuko būtų tikę šiek tiek lengvesni aksesuarai.
Ir mano manymu geriausia yra Allegra_Cruz
Gražiai suderinta, miela, primena šiltus namus ;DDD Na belieka tik pasveikinti laimėtoją. Tau atiteks 5sd vertės prizas. Sveikinu!!

Sekanti tema: Ruda. Taisykles turbūt visi žinote. (Aprenkite savo lėlę rudai, nuotografuokite ir atsiųskite man e-paštu gabryte88@gmail.com iki š.m. sausio 22d.. Nugalėtojai atiteks Allegros_Cruz likimas ;DDD

Lauksiu Jūsų laiškų. Gabryte88

0 komentarai (-ų):