BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. gegužės 16 d., sekmadienis

Labas ;]

Sveiki, kaip matote banner'io dar neturiu, bet gal mane kas dar prisimenate...
O jei ne, tai aš stardoll'e užsivadinusi kaip gabryte88.
Na mažiau kalbų apie mane, geriau pasakysiu kokiu naujovių įnešiu į šį blog'ą.
1. Atsiradus naujiems drabužiams, ar hotbuy'sams, sukursiu po derinį.
2. Įkelsiu dienos stilių (pavyzdžiui šiandien bus minimalistė ir tt.)
3. Pratęsiu jau vestą rubriką, Stardoll Stilius pagal žvaigždes
4. Taip pat stengsiuosi rašyti įdomius straipsnius
5. Žinoma, jei kas norite prieš ir po, rašykite man.

Na o dabar, įkelsiu šiandien pasirodžiusias naujienas.Šiandien atsirado daiktai ir rūbai Norvegijos dienai paminėti. Na man jie nelabai, nebent tie kalnai gražūs, galima išradingai juos panaudoti suit'e.

P.S. Tikiuos Jūs nieko prieš, jog straipsnius rašysiu labiau vakare? ;]

0 komentarai (-ų):