BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. gegužės 17 d., pirmadienis

Prieš ir Po


Aukse96



Komentaras: Prima dėl ,,Prieš ir Po". Man patiko kaip Tu buvai apsirengus. Tai mano viena iš mylimiausių maikučių, taigi su Tavo apsirengimu ,,prieš" niekaip negalėjau ginčytis. Tu mane nuginklavai xD. Tiesa sakant jei būčiau galėjus Tave aprengti taip, tai būčiau lygiai taip pat ir aprengusi. Bet kadangi reikėjo aprengi kažkaip kitaip, tai ilgai pasiknaisiojus Tavo spintoje radau dar vieną man begalo patinkančią maikutę. Na taip, galim ginčytis, kad šį kartą Tu neatrodai pavasariškai, bet užtat labai stilingai(mano manymu). Patarimas: Galiu tik pagirti. Esi šaunuolė, nes suradai savo stilių. :}
Dabar dėl derinio su dirželiu.  Kodėl taip padariau? Na, man patiko šis diržas, bet jis niekaip netiko prie maikutės, todėl kažkaip uždėjau jį ant kelio ir mano nuomone gavosi visai gražus kelaraištis. Su juo atrodai dar labiau patrauklesnė.( čia tik mano nuomonė). Nežinau ar Tau tai patiks, įtiks ir pan. Čia tik mano fantazijos pasireiškimas. ;} Taip kad nežinau, man gražu, o Tau spręst ar Tavo doll'ei tai tinka ar ne. :]

Jei ir Tu nori ,,Prieš ir Po'' rašyk man į GB. 

Jūsų, Gintasink <3

0 komentarai (-ų):