BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. gegužės 12 d., trečiadienis

Starplaza news



Šiandienos naujienos starpaz'oje yra visai šaunios. Atsirado keletas porų batelių non ss, taip pat sijonas non ss iš ,,Rio" parduotuvės. Asmeniškai man bateliai keistoki, tačiau rudos spalvos batai atrodo gan visai gražiai. Sijonukas iš pradžių man labai patiko, ir net galvojau kad jį pirksiu nepasimatavus. Tačiau kai pasimatavau... tai baisu net pasidarė, atrodžiau kaip tankas. xD Mano nuomone stardoll'as turėtų apmažinti šio sijonuko išmeras ir jį susiaurinti. ;} 
Na, o doll'ėms, kurios turi superstar šiandien atsirado trys suknelės, dvi iš ,,Rio", viena iš ,,Stardoll" firmų ir maikutė taip pat iš ,,Rio" parduotuvės. Labiausiai man patiko suknelės. Tiesa sakant man jos visos trys atrodo fantastiškai. ;} Maikutė irgi visai nieko, tokia lengva, kaip prie jūros. ;} Mmmm....jūra... ;} Gerai baigiam svajoti. ;} Taigi tiek žinių apie šiandienos naujienas starplaz'oje. ;} 



Jūsų, Gintasink <3

0 komentarai (-ų):