BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. rugpjūčio 20 d., penktadienis

Ka apsirengti Rugsejo 1-ja

Sveiki dar karteli.Kadangi mano manymu dauguma visu yra jau nebepradinukai tai daznai susimasto apie savo apranga.Taciau vasarai baigiantis didziausias galvos skausmas-ka apsirengti Rugsejo 1-ja.Tai gi keli stilistiniai patarimai :))
Turbut visi zino,kad marskinukai rugsejo pirmaja yra klasika.Taciau juodas sijonas ir kiekvienais metai panasaus modelio baltinukai yra nuobdu.Pirmoji taisykle renkantis drabuzius siai sventei:JOKIU RYSKIU SPALVU.Lai liejasi neautralios spalvos tokios kaip pilka,juoda,balta.Na o dabar deriniai.Pirmame derinyje man patiko salikelis :DD Kazkas naujo :DD


Antrame derinyje labiausiai man patiko megztinukas :) Labai geras pasirinkimas kalbant apie kitokio modelio sijona!Bateliai lakuoti,o tasyte tiesiog nuostabi :)

Treciajame derinyje labiausiai man patiko aukstakulniai batai.Nors mam dar tokiu uzsidet mano manymu neleistu,taciau geras pasiulymas kitiems :DD Dzinsai mano manymu geras pasirinkimas,nes juos galima nesioti net ir po rugsejo pirmosios.Paprastus baltinukus,tokius kaip sitie butu galima uzsideti ir ant lemenes ar dar po kokiu kitokiu megstinuku :)) Na o sis megstinis man nerealiai irgi patiko paprastas bet kartu ir puosnus,siolaikiskas:)) Aksesuarai tai po gi labai grazus :))
Na ir ketvirtame derinyje labiausiai man patiko rankine.Paprasta taciau kartu ir nepaprasta :DDSiame derinyje man patiko pasiulymas-suknele,taciau nemanau,kad daug zmoniu susidomes siuo derinuku,nes daugumai patinka tik trumpos sukneles :DD Megztinukas labai dera prie sukneles ir rankines ne tik spalva,bet ir modeliu ,o batai tiesiog grazus :)))

O kuo jus rengsites Rugsejo 1-ja? As tai baltinukais,juoda klasikine lemene ir dzinsais.Del batu dar dvejoju :DD Apie aksesuarus dar irgi nepagalvojau :DD Nautrauku saltinis:Spintos Guru,aciu uz puikius derinius.Komentarai mano,uz klaidas niekas neatsako :DD

1 komentarai (-ų):

aukse96 rašė...

Aš taip pat rengsiuosi baltais marškinukais, juoda liemene ir švieseis džinsais.. Beabejo dar užsidėsiu juodą plačią apyrankę.. ;DD~