BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. rugpjūčio 4 d., trečiadienis

Ruduo,žiema,pavasaris, vasara - tamsu, šviesu:)









Taip, labuu, beto ;D
Nusprendžiau tokia rubrika daryt;)
Ji bus viena kartą į mėnesį, bet manau kad ji jums patiks, nes mano draugės pastoviai klausia ką apsirengti per sd;D
Na jos pavadinimą jau žinote , jis ant pavadinmo;D
nu ok, netemsiu gumos, nes imu prakaituoti žr karšta kambary ;D
Tai va, kaip jau žinot ateina ruoduo, ir manau kad jau kažkas naujina, keičia savo spinta ;)
Tai rubrika susideda iš to kad, aprengsiu savo lėlę tamsiai ir šviesiai rudeniui(kaip minėjau tai bus vieną kartą į mėnesį), na o dabar ft:

Na manau kad žodis ruoduo jau daug ką pasako, ir atskleidžia savo spalvą:ruda.Nusprendžiau padaryti tamsių spalvų mišiny;DTai ruda su juoda.Man rodos neblogai gavosi, nes viskas atitinka sakiny: ruda su juoda.
Na pastebėjote tai tamsus derinys, bet mano tema vadinasi tamsu, šviesu tai manau toliau tegu eina šviesumėlis ;DD
Mėlyna.Taip, ši spalva yra labai graži:)Tai mano pati mėgstamiausia spalva.Ką galiu pasakyti? Gražu, bent man gražu, laisva, patogu, praktiška. Beto, manau kad daug kam patinka ši suknelė, ją pirkau už 19 sd, bazaare.
Na bet tai dar ne viskas, nejau pakanka jums tik dviejų derinukų?? Man ne tad nusprendžiau kad reikia padaryti keturis :D:
Na, man jis labai patinka:) Labai man dara ypač šukuosena,taip lengva, pasivaikščiojimui skirta apranga:)(rudeniui, o ne vasarai)
Na ir šviesumėlis;DD:
Mano manymu atitinka visus rudenio reikalavimus: oranžinė ir ruda:)
Ypač man patinka suknelė ji labai laisva ir graži:)
Na kaip ir viskas su šia rubrika, na bet .. ar jums patiko(wasntme)?
Rašykite savo nuomone į komentarus, na bet nemanykite kad pamirsau konkursą, kuris užsigulėjo stalčiuje, taip tai pasimatymas :)
Prizai: 12 dovanėlių, interviu, visus interviu imsiu rugpjūčio 9d, nes man ji laisva, nes pastoviai bunu vingio parke, man trniruotes, turime begti po 5 km, taip kad jėgų beveik neturiu ;) Upss... ko čia jus veliu į savo rupesčius, einame prie konkurso ;DD tai dalyvės:)

monikpet

babyvic69

psixotic
Na tokios dalyvės
o dabar poll'as:

Na kolas tiek, ikiukas
Sandra
P.S, sprry jei bus klaidų, aš labai miego norėjau ;D

4 komentarai (-ų):

aukse96 rašė...

Labai gražūs derinukai. ;D~

aukse96 rašė...

O ar bus dar vienas toks konkursas? ;D~
Norėčiau sudalyvaut šeip. :}}*

Sandrūūūtė;* rašė...

bus bus :)
Siandien planuoju ;)

aukse96 rašė...

Kitą kartą surašyk dalyvių nick'us virš jų nuotraukų, nes iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad babyvic69 buvo paskutinė nuotrauka.