BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. rugpjūčio 5 d., ketvirtadienis

Naujas konkursiukas:}



Labuu, nors šianien ne taip karsta :)
Na kaip jau kai kas paprašė naujo konkurso taip aš ir nusprndžiau padaryti:)
Na konkurso pavadinimas yra ''Aš jūros karalienė''.Beabejo tai gali reikšti kai kam undine kai kam tikra karaliene, bet čia jau jūsų fantazija :)
Siųsti galima iki rytojuas dvyliktos val.
Nuoroda tokia: http://y8.com/games/Mermaid_2_Dress_Up
Na o dabar didžiausi sveikinai laimėjus konkursą... babyvic69
Taip tu gauni dvylika dovanų o ryt atsiųsiu visom kurios prašė interviu)tai pat ir tau) su klausymais, prašau poryt vėliausiai atsakyti, nes man ant nosies stovykla noriu viską suspėti :)
Na o prizai aš jūrų karalienė yra tokie: 24 dovanos, ir žinoma GB pagyrimai :)
Ir dar, manau kad dabar per didelis laiko tarpas dėl tų derinių, tad klausiu jūsų:
Ar man daryti derinius(praeitos temos) vieną kartą per dvi savaites?
Pollo nedėsiu,nes manau kad nereikia, nuomone rašykite komentaruose:)
Ikiukas, Sandra
p.s. nieko nelauk! siųsk savo ft, aš jūrų karalienė, ir laimėk daug prizų:)
Pvz:( čia ft)

5 komentarai (-ų):

aukse96 rašė...

Kur čia siųst?

Sandrūūūtė;* rašė...

i gsandrine231@gmail.com

aukse96 rašė...

O čia rimtai 24 dovanos ? ;D~

London Girl rašė...

jau issiunciau tau i e-gmail :)

Sandrūūūtė;* rašė...

taip 24 dovanos jei juokauciau, tai as cia nerasyciua!
;)