BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. rugpjūčio 17 d., antradienis

Nauja ir del tu rubriku :D

Sveiki gyvi ir negyvi ;DD Kaip matote uz lango nerealus oras ir sedeti namie praktiskai neimanoma.Dabar as randuosi kaime,tad kelias dienas buvau neaktyvi.Na gerai einame prie reikalo!
Pagal naujus stardoll smile identiTEE sukure maikutes.Visu maikuciu modeliai tokie pat,taciau ne visos skirtos ne ss zaidejams.Visu kainos 2sd.

Pries keleta laiko buvau idejus poll'a ka gi man daryt su tom rubrikom.Kadangi visu nuomone man yra svarbi,pati su svim pasitariau ir nusprendziau,jog pastoviu rubriku nedarysiu,bent kuri laika tai tikrai.Vienkartines rubrikos is manes bus gan daznos.Del Eves dienos:kadangi nevienam zmogui patiko ta rubrika,o man ji irgi prie sirdies,tai ja tesiu,taciau nezinau ar tesiu ja cia.Galbut dabar ta rubrika persikels i www.mumitroja.blogspot.com .Daugiau pastabu ir prasymu i komentarus :))

0 komentarai (-ų):