BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

Addio Lithuania:)


Labuu, nepatikėsit iš kur rašau:D
Rašau iš dangaus, virš kažkokio žemės lopinėlio:)
Taip, aš lektuve, reisas: Lietuva - Italija.
Labai džiaugiuosis kad išvažiuoju(pirmas kartas Italijoje:)), bent savaite prabusiu nuotabeme mieste- Milane:)
Mama man pažadėjo jei nezirsiu kad ji man nupirktu naujus batus, nusives į artėjančia "Valentino" pristatymą( basučiu vistiek išprašysiu:DD)
Stardolle snegsuos prisijungti, bet manau kad negalėsiu kaip seniau praleisti po tris h.
Už manės sedi kažkoks vyras su musės akiniais, irgi lietuvis:)
Parašysiu kai atskrisiu:)
Na o dabar dedu kompa prieš save nes atneše gėrimus ...o tuoj ir maistą atneš,iekad nesusilaikau bulkučiu pagundai, nes lektuve man jos pačios skaniausios;DD
Beto dabar daug laiko busiu prisijungus prie skype,nežinau kodėl bet mama jau nesėdi prie sąvojo:)
Jei nori parašyti tai mano skype Sandruu123.
Ok pavalgysiu, ir parašysiu po 3 h( skrisime 2:15 h, bet kol išsikrausime daiktus tai
garantuoju praeis mažiausiai 45 min:DD
Iki, negaliu neatsispirti bulkučiu kvapui:))
Sandra <3>
P.S. ačiu už banerį:)

2 komentarai (-ų):

indre rašė...

Omg kaip Sandra tau pavydziu :)) Ziurek sekmes ten Milane,parsivesk daug ispudziu ir iamzink ka nors stardollzinioms :)) ( jei nesunku parasyk ant lapo stardollzinioms is Milano prie kokio grazaus vaizdelio ir nufotkink) JEi negalesi tada smagios tau keliones :)))

Sandrūūūtė;* rašė...

aciukas lb:)