BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. liepos 20 d., antradienis

Grįžau




Labūū, pagaliau grįžau, ir noriu ištaisyti savo praleistus spraipsnius,na o dėl vakarėlio- nežinau, o kokių jūs pasiūlymu turite?:)
Interviu-taip, tai mano nauja rubrika,jei nori ,kad iš tavęs paimčiau interviu, rašyk į komentarus arba į mano GB.
Pirmadienis-tai dar viena mano rubrika, su nekokiu pavadinimu:)Pirmadienį ją išvysite.

"Aš turiu!"- na tai jau trečia mano rubrika:)Šioje rubrikoje aš įkelsiu rūbą, na o
jei turėsite rūbą, tiesiog į komentarą parašyk: Aš turiu ir nick'ą.Na o štai ir pats rūbelis:

Stardolle atsirado nauja lėlė, štai jos ft stardoll'e ir realybėje:



bent man graži, ji modelis:)
Na kolkas tiek
byeŪŪŪ
sandrine-gruda
P.S. bus ir ketvirta ir penkta rubrika kurias paskelbsiu ryt:)

3 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

noriu interviu.Mano stardoll nikas smilteliukas

Sandrūūūtė;* rašė...

ok:)
Gausi klausymus i stardoll GB:)

Sandrūūūtė;* rašė...

Pamirsau paminet kad kas turi HB ruba gauna dowanele:)