BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. liepos 10 d., šeštadienis

Išvykstu(laikinai)


Labū.Aš išvykstu, savatej prie jūros, na o kai grįšiu,bus kardinalus pasikeitimai, nesiruošiu visą gyvenimą būti "linksma mergytė",Nusprendžiau pasikeisti, nes man jau nuobodu, noriu naujoviu,tuo labiau būdama šiendien baseine supratau kai ką:Aš netobula.
Nėra tokių, aš stengiausis ja būti, bet dėl to praradau dalele savęs, bei draugių.Žinau kad daug kam nepatinku, skaitote man pastabas dėl menkų dalyku...Tą aš suprantu,nes aš ne tobula.
Visada stegiaus būti gera, padėti.ATSIBODO.Jau man to pakaks keisiu ir stilių ir rašysena, ir man bus dzin, ką jūs apie mane manote, siųskite mane kur tik norite, bet aš vistiek stovėsiu ten kur ir stoviu.
Na ir dar, išvyksdama nesurenksiu vakarėlio, bet grįšiu su dundėjimu, ir bus tikrai geras vakarėlis(party) į jį galės atvykti visi, priešai bei draugai, nesu dviveidė kaip kai kas(nevardinsiu bet visi manau jas pažystate)
Na taiva, dėl vakarėlio grįždama viska pranešiu, anketa yra atiduota į geras rankas, bet ji kolkas yra uždaryti,''geros ranko" gaus mano nurodymus, kai ką nupirkt(HB), na o kai grįšiu,tikuosis pradėti nauja gyvenimą:)
Išvažiuoju puse šešių ryto,Gal ir prisijunksiu apie penkta bet turbūt ne.
Tik užsiminsiu kad kai grįšiu kas dalyvaus vakarėlyje iš to(na iš kiekvieno) paiimsiu inetviu, tęsiu linksumo dienelę na ir kt....
Na Ikiukas labai jūsų pasiilgsiu, net ir priešų:)
***
sandrine-gruda
P.S. jei ir tu norėsi dalyvauti party kviesk į draugus, būtinai priimsiu, beto sorry už klaidas jei jų yra :)

0 komentarai (-ų):