BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. liepos 1 d., ketvirtadienis

Sveiki, na ir tuo pačiu viso gero. Per tą laiką kiek čia rašau, tai buvau tikrai neaktyvi, ir labai agailestauju. Bet negaliu daugiau užimti vietos tarp rašytojų, jei mano straipsnių sulaukiate labai retai. Buvau sugalvojusi keletą konkursų, kurie, gaila, bet neįvyks.Vis gi, vasara kiekvieną dieną kur nors einu, važiuoju, ar pas mane atvažiuoja. Nebenoriu Jūsų liūdinti savo neaktyvumu, taigi gal mano vietą užims, aktyvesnė, geresnė, madingesnė rašytoja.

Na ir noriu padėkoti keliems žmonėms:
Mumitroja ir aaiissttee11223, ačiū kad priėmėte mane į šį nuostabų blogą. Visada Jums busiu dėkinga, nes rašydama čia labai daug ko išmokau.
lklauriutia8: už tai kad raginai mane parašyti į blog'ą ir rengti konkursus, kurie taip ir neįvyko.
Skaitytojams, už tai kad skaitėte ( arba ne ;D ) mano straipsnius.

Ačiū visiems ;**

2 komentarai (-ų):

giedre_987 rašė...

kas cia atsisveikina?

Laurita rašė...

gabryte88