BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. balandžio 26 d., pirmadienis

Prieš ir Po


Sveikutės. :} Štai aš ir vėl su naujais ,,Prieš ir Po". 

Aukse96


Komentaras: Manau tavo stilius oficialus, todėl stengiausi perrengti tavo doll'ę taip, kad nenukrypti nuo šio stiliaus, bet tuo pačiu įdiegti ko nors spalvingesnio. Kadangi jau pavasaris kelnes pakeičia ryškiaspalviai sijonai, o švarkelius maikutės be rankovių. Oficialiame stiliuje aksesuarai visada tinka, todėl papuošiau tave perlų vėriniu. Patarimas: Siūlyčiau nusipirkti įvairesnių batų bei aksesuarų. :}

miglute_cool

Komentaras: Iš pradžių man pasirodė, kad esi apsirengusi kaip einanti į vakarėlį. Todėl stengiausi aprengti tave puošniau. Mano nuomone tau suknelės labiau tinka nei kelnės ar sijonai. Stengiausi suderinti spalvas ir manau tikrai šauniai išėjo. :} Patarimas: Siūlyčiau daugiau pasiskaityti apie spalvų derinimą, bet šeip visa kita puiku. ;} 


Komentaras: Hm..kai pamačiau tave man iškart patiko kaip tu derini spalvas, rūbus. Atrodai pavasariškai, bet ne per daug, o tai labai šaunu, nes žinai mados ribas. :} Daug nieko nekeičiant pasistengiau aprengti tavo doll'ę taip pat pavasariškai tik derinant šviesesnius bei trumpesnius, daugiau atvirus rūbus. ;} Patarimas: Išlaikyk savo stilių tokį, koks jis yra dabar. :}

Jei ir Tu nori ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB. ;}
Jūsų, Gintasink <3

0 komentarai (-ų):