BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. balandžio 27 d., antradienis

Prieš ir Po


Keletas ,,Prieš ir Po". :}

egluke


Komentaras: Tavo apsirengimas man pasirodė lyg ėjimas į vakarėlį. Nesistengiau to pakeisti, tik galbūt tavo apsirengimą padariau labiau tinkantį pavasariui. Einant į vakarėlį visada rengiamasi tamsius arba blizgius drabužius. Tavo apsirengime drabužiai buvo suderinti, tačiau jų buvo per daug. Manau man ne tik pavyko sumažinti drabužių kiekį, bet ir aprengti paprasčiau, pavasariškiau. :} Patarimas: Mažink rūbų kiekį, kurį rengi ant savęs, nes tai apsunkina tavo įvaizdį. 

Komentaras: Man tavo medoll'ės išvaizda ir taip atrodė graži, bet pasistengiau, kad ji atrodytu pavasariškesnė. Daugiau pastelinių šešėlių spalvų, daugiau pavasarinių aksesuarų. :} Taip pat šį pavasarį madingi garbanoti, banguoti plaukai. Mano nuomone, tau jie labai tinka. :} Patarimas: Akių vokus dažyk šviesesnėmis spalvomis :}

smilteliukas


Komentaras: Tavo klasikinis apsirengimas tau labai tinka, tačiau į jį reikėtų įdiegti šiek tiek įvairesnių spalvų nei juoda-balta. Stengiausi viską palikti kaip ir buvai apsirengus, na išlaikyti tokį stilių, tačiau aprengiau ryškesnę suknelę, kaip akcentą šiame apsirengime. :} Patarimas: Išlaikyk savo klasikinį stilių ir toliau. :}

Komentaras: Kadangi neradau jokio kito lūpdažio apart juodo ir raudono, tai nusprendžiau rinktis raudonąjį. Tau labiau tinka natūraliai padažytos blakstienos nei priklijuojamos. Manau dabar atrodai natūraliau. :} Patarimas: Nusipirk daugiau lūpų dažų. 

Šiandien tiek. Jei ir Tu nori ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB. :}

Jūsų, Gintasink <3







0 komentarai (-ų):