BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. balandžio 25 d., sekmadienis

Prieš ir Po


Labai šaunu, kad katik pranešus pranešimą apie rubriką ,,Prieš ir Po" sulaukiau jau dviejų pranešimų savo GB. :}
Taigi štai tos panelės. :} 

angeliuke9988


Komentaras: Doll'ė atrodo tikrai šauniai, pavasariškai, tačiau mano nuomone nepilnai suderintos spalvos. Todėl ir nusprendžiau priderinti tavo auskariukus prie maikutės ir aprengti pusiau pavasariškai. Vis dėl to juk dar lauke šaltoka. xD Patarimas: Siūlyčiau nusipirkti daugiau pavasarinio tipo batų, batukų. Taipogi pasiskaitinėti apie spalvų derinimą. :}

Ametina9077


Komentaras: Doll'ė apsirengusi pavasariškų spalvų rūbais, tačiau manau per daug viskas rausva. Jei ši rausva spalva skirtus nuo kitų aksesuarų, būtų gražiau. Pats didžiausias klaustukas man buvo, kodėl tu be batų? Juk turi tikrai nemažai ir gražių batų. :] Bet nesigilinkime į tai. Kadangi kaip pastebėjau tau patinka vienos spalvos vientisumas, tai pabandžiau padaryti kažką panašaus. Ir manau man pavyko. :} Pasirinkta spalva mėlyna, bet ji visuose rūbuose skirtinga. Manau prie mano aprangos tinka kaklo papuošalas, kuris yra dabar, tačiau auskarus reiktų arba nuimti arba pakeisti į baltus ar kristalinius. ;} 


Jei ir tu nori ,,Prieš ir Po", parašyk man į GB. Tik nepamiršk parašyti doll'ės ar medoll'ės pakeitimus nori matyti. :} 

Jūsų, Gintasink <3


0 komentarai (-ų):