BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. balandžio 15 d., ketvirtadienis

VAGIS!!!!! samantcioke





Siandien pradesiu labai liudna gaidele. Pavoge mano vos ne geriausios drauges anketa-gabritea777. Spekit kas? Ti nauja niekam negirdeta mergina vardu samantcioke. Stai kaip viskas buvo mano drauges gabriteaos pasokojimas:
seniai gal pries 2-3 metus kai buvau ss gavau pakvietima draugauti stai kaip jis atrode:
taigi nufotkinau tik noredama apsidrausti jog gali issipyldyti tikras stardoll kosmaras:). Nusiunciau jai savo pasvorda ir kita diena buvo viskas normaliai tik... nieko neturejau nei savo pirktu bei darytu drabuziu NIEKO! net ss nebuvau :(. o dar per samantcioke uzkrestas mano kompas gal 100 virusu. Nuo tada labai ilgai nesilankiau stardolle. Kai kita karta norejau nueiti i savo anketa jos man neatidare. tikriausiai istryne.... o dabar turiu savo nauja anketa :) kiek girdejau samantcioke adminai istryne, bet as neseniai radau ja ir pakvieciau draugauti jog galeciau visiems parodyti kokia yra toji samantcioke >:)

0 komentarai (-ų):