BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 11 d., penktadienis

Prieš ir Po


Sveiki. :} Šiandienos merginų ,,Prieš ir Po". 

Juste.sss.



Komentaras: Suknelė Tau labai tiko, tačiau tos paplūdiminės ,,basanoškės" atrodė keistai prie puošnios suknelės. Pakeičiau Tavo apsirengimą 360 laipsnių kampu. Stengiaus kad viskas susiderintų. Pirmiausiai išrinkau trumpą vasarišką maikutę ir juodą sijonuką. Prie jo priderinau batukus ir diržą ,,bantuką". Manau mano sukurtas derinys išryškina tavo gražias kūno linijas. Patarimas: Pasistenk pirkti tik tuos rūbus kurie atitinką Tavo stilių. ;}


Komentaras: Tavo kambarys atrodė gražiai, tačiau buvo per tamsus, todėl palikau tamsiais ,,žvaigždėtas" tik sienas. Pasistengiau suderinti daiktus, kad nebūtų išmėtyti bet kur. Patarimas: Pasistenk susirasti interjero stilių, nes kol kas nematau, kad jį turi. 



Komentaras: Man patiko Tavo plaukų spalva, tačiau niekaip nesupratau kam ta tatuiruotė ant skruosto. Vis dėl to priėmiau tokią išvadą, kad mūsų mados supratimo požymiai visiškai skiriasi. xD Nors man ir patiko Tavoji plaukų spalva, tačiau vis dėl to aš ją pakeičiau į šviesesnė. Tada padažiau akis baltais šešėliais ir ilginančiu blakstienų tušu. Na ir juk vasara, todėl uždėjau akinius nuo saulės. :} 
Patarimas: Išlik tokia kokia esi. :}

angeliuke9988


Komentaras: Tavo apsirengimas tikrai tiktų rudeniui, gal net pavasariui, bet tikrai ne vasarai. Vasara- tai lengva, puru, ryšku ir t.t. Todėl pasistengiau Tave aprengti paprastai, lengvai, vasariškai. Manau man pavyko. :} Patarimas: Išmesk iš savo spintos žieminius drabužius. xD

gabryte88

Komentaras: Man patiko Tavo rūbų spintoje rasti rūbai, jie buvo labai konkretūs ir apibūdinantys Tave, Turi savo stilių, o tai tiesiog puiku. Na ilgas kelnes ir maikutę su juodu švarkeliu pakeičiau į suknelę ir suvarstytas aukštakulnes basutes. Tai tiek. :} Patarimas: Neturiu ką net patarti, viskas šaunu, turi savitą stilių, o tai geriausia. ;} 


Komentaras: Nieko aš čia labai ir nepakeičiau, nes Tu pati moki puikiai sudertinti daiktus prie interjero. ;} Viskas gražu. ;} Patarimas: Nekeisk nieko, viskas puiku. xD



Komentaras: Tavo akys labai gražios, tačiau siūlyčiau Tau nedažyti taip juodai. Pirmiausia padažiau tavo akis baltais, vėliau žalių atspalvių šešėliais. Tada apvedžiau akis baltais ir juodais spalvos pieštukais.  Blakstienas padažiau ilginančiu tušu, lūpas- bespalviu blizgesiu. Apgamą perkėliau į kitą vietą. Patarimas: Stenkis akis dažyti šviesesniais šešėliais. 

Jei ir Tu nori meDoll, Doll ar siute ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB.
Jūsų, Gintasink <3






0 komentarai (-ų):