BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 21 d., pirmadienis

Prieš ir Po



_karamele_1


Komentaras: Tai sakai sportiška ir juoda? Gerai. Tada bent jau tegu būna taip, kaip aš perdariau, nes prieš atrodai kaip mergina įlindus į vyro rūbus. Tavo doll'ė turi gražią figūrą, išryškink ją. Patarimas: Siauras + platus= gerai, platus+siauras= neblogai, siauras+siauras=seksualu, platus+platus= katastrofa. P.s Tikiuosi mane supratai, jei ne, parašyk man, paaiškinsiu.



Komentaras: Man tikrai labai patiko, kai buvai savo doll'ę padažius ir aksesuarus priderinus. Tikrai labai gražu. Tačiau mano manymu Tavo doll'ei tinka labiau šviesūs plaukai. Todėl juos perdažiau ir padariau ilgus ir banguotus. Akių vokus padažiau baltais ir šviesiai žaliais šešėliais, blakstienas- tušu. Manau atrodai kaip tikra pavasario-vasaros nimfa. ;} Patarimas: Būk natūralesnė. 

LiNaaaxxl


Komentaras: Tu puikiai moki suderinti spalvas, tačiau man vistiek per daug rūbų atrodo. Pasistengiau aprengti Tave paprasčiau. Kadangi negalėjau nuimti Tavo vėrinio, stengiausi derinti prie jo. Išrinkau mano manymu tikrai gražią suknelę, prie jos priderinau HB rankinuką ir aukštakulnes basutes. Patarimas: Kuo mažiau, tuo gražiau. ;}



Komentaras: Žiūrinėjau visus Tavo kambarius. Man jie patiko, moki derinti interjero daiktus prie pačio interjero, gražiai suderini spalvas. Aš kažko pagrindiniame Tavo kambaryje nepakeičiau, tačiau gal truputi aptvarkiau. Kad turi daug daiktų, tai nereiškia, kad juos visus reik ištraukti iš spintos, tada atrodo kaip didelė betvarkė. Patarimas: Apsitvarkyk pagrindinį kambarį ir bus viskas oki doki. ;} 


Komentaras: Kažkodėl man Tavo pasidažymas ir aksesuarų pritaikymas labai jau nevasariškai atrodė. Pirmiausia padažiau akių vokus rausvais ir violetiniais šešėliais, tada blakstienas padažiau tušu. Plaukų spalvos nekeičiau, ši spalva Tau tinka. Šukuoseną parinkau iš naujesnių, manau ji tiesiog puikiai tinka prie Tavo veido. Į plaukus įsegiau drugelio formos segtuką, jis suteikia Tavo išvaizdai vasariškumo. Manau dabar atrodai daug gaiviau ir jauniau. ;} Patarimas: Išryškink savo veido bruožus, pasistenk atrasti tokią šukuoseną, kuri išryškintu Tavo privalumus, o ne trūkumus.

Jei ir Tu nori meDoll, Doll ar Siute ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB.

Jūsų, Gintasink <3



0 komentarai (-ų):