BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 22 d., antradienis

Prieš ir Po


inesa.zidonyte





Komentaras: Tavo apsirengimas buvo puikus, vasariškas ir t.t. Bet jis labai netiko prie Tavo makiažo. Stengdamasi viską suderinti, aprengiau Tavo doll'e juoda ilga japoniško stiliaus suknele ir uždėjau aukštakulnes basutes. Manau dabar viskas suderinta. Patarimas: Pasistenk viską suderinti. :}


Komentaras: Labai kažko nepakeičiau, gal tik daiktų buvimo vietą. Šiaip Tavo kambarys vienas iš tvarkingiausių, kuriame yra daug daiktų, tačiau Tau vistiek reikėtų apsitvarkyti. Manau kai kurie daiktai turėtų net nebūti Tavo kambaryje, nes jiems čia ne vieta. Patarimas: Siūlyčiau nusipirkti staliuką ir langą (pradžiai). :}



Komentaras: Iš pirmo karto kai pamačiau Tavo veidą, toptelėjo mintis ,,Wow. Indė".  Žinoma, tavo odos spalva neatitiko tai ką aš pagalvojau. Stengiausi padaryti Tave natūralesnę ir manau man pavyko. Plaukų spalvos nepakeičiau, nes negalėjau, akių vokus padažiau melsvais šešėliais, blakstienas padažiau tušu. Tau netinka ilgi plaukai, todėl parinkau trumpų plaukų šukuoseną. Mano nuomone dabar atrodai tikrai gražiau. Patarimas: Stenkis būti natūralesnė. ;}

egluke


Komentaras: Turiu pagirti, išgražėjai po paskutinio karto. Tavo apsirengimas buvo tiesiog tobulai suderintas. Šią vasarą taip pat madingos ilgos suknelės, tunikos išpuoštos gėlėm, visokiais raštai ir pan. Todėl šį kartą aprengiau Tave madingai. Tau tikrai labai tinka ši suknelė. Patarimas: Šaunuolė, taip ir toliau. ;}

_karamele_1





Komentaras: Pastebėjau, kad jau pradedi vis gražėti ir gražėt. ;} Šaunu labai. Šį karą apsirengusi beveik idealiai. Bet taip netinka rankinukas ir batukai, dėl rankinuko dar atleisčiau, bet dėl batuku, tai net žodžių nėra. Jie čia visai netinka. Tiek to. Žinai, aš pas Tave taip dažnai lankausi, kad nebežinau jau kaip rengti. Šį kartą nusprendžiau Tave aprengti formaliai. Juoda aptempta suknelė, aukštakulnės basutės ir daug auksinių plonų apyrankių ant rankos. Puikiai tinka vakarėliui. :} Patarimas: Pasiskaityk apie spalvų derinimą.


Komentaras: Tikrai labai gražiai pasikeitei kambarį, asmeniškai man gražiau nei buvo. :] O aš dar jį aptvarkiau taip kaip man dar gražiau atrodytų, bet jei Tau nepatinka, palik kaip yra. Patarimas: Kur pametei dar vieną užuolaidą? xD Nusipirk, nes atrodys gražiau. ;}



Komentaras: Žinai ir aš mėgstu paekspermentuoti. Jau sakiau, kad labai dažnai lankausi pas Tave ir net nebežinau kaip pakeisti. Todėl šį kartą nusprendžiau visiškai Tave pakeisti. Pirmiausia perdažiau Tavo plaukų spalvą į baltą ir sutrumpinau šukuoseną. Akių vokus padažiau baltais, rausvais ir melsvais šešėliais, blakstienas - tušu. Patarimas: Tu atrodai gerai, jei nepatinka neeksprementuok taip kaip aš. xD

Jei ir Tu nori meDoll, Doll, Siute ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB.

Jūsų, Gintasink <3














0 komentarai (-ų):