BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 25 d., penktadienis

Prieš ir Po


Keletas ,,Prieš ir Po". 

DJOriska_




Komentaras: Man Tavo apsirengimas patiko, tačiau buvo gal šiek tiek nesuderintas. Pasistengiau Tave aprengti pavasariškiau. Pirmiausia aprengiau melsvai pilka plono audinio besiplaikstančia suknele. Ji primena gaivų vasaros vėjelį, jūra ir viską kas susieja su vasara. Tada apaviau kaip vadinamais melsvais ,,laiveliai". Būčiau apavusi ir kitus, bet neturėjai nei su melsvu, nei su pilkšvu atspalviu. Kaip aksesuarą parinkau tris viena ant kitos krentančias sidabro spalvos apyrankes. Patarimas: Pasistenk rengtis vasariškiau, naudok pastelines  spalvas. :}


Komentaras: Vasara sninga? Nepagavau. xD Pirmiausia tai nuėmiau ta sniegą. Pakeičiau baldų pozicijas. Manau pamatei pakeitimus, nors jie ir nėra labai ryškūs. Patarimas: Ši raudona sofa visiškai netinka Tavo kambaryje. Siūlyčiau nusipirkti kitą sofą(geriausiai baltą), gražų langą, kilimą ir staliuką. Tada kambarys atrodys labai gražiai. ;} 



Komentaras: Manau iškart pamačius mano pakeitimą tu pagalvojai ,,Fe, kas čia per baidyklė". O žinai, man gražu. Mokinukių stilius visada gyvavo ir visada gyvuos. Man Tu atrodai tokia mielutė kai atrodai moksliukiškai. Pirmiausia padažiau Tavo akių vokus baltais, rudais akių šešėliais, blakstienas padažiau abejais tušais. Šiek tiek padažiau skruostus persikine spalva. Nuėmiau apgamą. Plaukų spalvos nepakeičiau tik sutrumpinau šukuoseną ir uždėjau akinukus. ;} Patarimas: Nežinau ar Tau patiko mano pakeitimas, todėl nežinau net ką Tau ir patarti. Gal galėtum nusipirkti įvairesnių dažų. ;}

Dorameda


Komentaras: Aš Tavo stilių kaip ir supratau, patinka maksimalizmas, juoda spalva bei odiniai, siauri drabužiai. Na man toks stilius irgi patinka, bet aš daugiau minimalistė, todėl galiu pasakyti, kad aksesuarų buvai persikrovusi kaip visą juvelyrikos parduotuvę ant savęs užsikrovusi. Pirmiausią viską kuo greičiau nuėmiau. Kadangi negalėjau nuimti auskarų, prie jų derinau Tavo apsirengimą. Uždėjau potrumpę rudą suknelę ir juodas aukštakulnes basutes. Manau atrodai tikrai gražiau be tų visų aksesuarų, kurie užgožia Tave. Patarimas: Kuo mažiau tuo gražiau. :}



Komentaras: Stengiausi padaryti Tave daugiau natūralesnę. Vasara tam ir yra skirta, kad visas veidas pailsėtų nuo makiažo sluoksnių, kuriuos dėjom beveik visus metus. Padažiau Tavo akių vokus baltais, melsvais ir mėlynais šešėliais. Blakstienas padažiau abejiais tušais. Plaukų spalvą palikau tą pačią, o plaukus padariau puresnius, banguotesnius. Patarimas: Būk natūralesnė. ;}

Jei ir Tu nori medoll, Doll ar Siute ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB.

Jūsų, Gintasink <3






0 komentarai (-ų):