BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 23 d., trečiadienis

Prieš ir Po



Šiandienos ,,Prieš ir Po".

XpunkXgabyX



Komentaras: Man patiko Tavo apsirengimas, tačiau labai netiko tas voratinklis ant Tavo plaukų. xD
Aprengiau Tave visai kitaip. Uždėjau juodą maikutę ir juodas gotkes. Tada aprengiau balta liemene ir uždėjau konversus. Kaip aksesuarus pasirinkau roko stiliaus odines pirštines bei juodą kaklaraištį. Manau atrodai puikiai. ;} Patarimas: Turi savo stilių, tai labai jaučiasi kai pasižiūri į Tavo rūbų spintą. Puiku, taip ir toliau. ;}



Komentaras: Labiausia kas patiko man Tavo siute tai stirnaitė apaugusi lapais. Puikiai sumastyta. :} Tavo kambarys atrodė gražiai, tvarkingai, bet pastumdžiau vis dėl to keletą daiktų. xD Manau pastebėsi pakitimus. ;} Patarimas: Tu kūrybinga, o kūrybingiems žmonėms nereikia patarimų. :P


Komentaras: Pirmiausia padažiau Tavo akių vokus baltais ir bordo spalvos šešėliais, tada apvedžiau juodu pieštuku ir padažiau tušu. Pakeičiau šukuoseną į trumpesnę, taip pat parinkau kitą apgamo vietą. Patarimas: Išryškink savo akis, jos labai gražios. ;} 

minilandmi



Komentaras: Tavo apsirengimas man patiko, netgi labai. Pasistengiau Tave aprengti vasariškiau. Pirmiausiai aprengiau Tave trumpa spalvota suknele, tada uždėjau basutes. Kaip aksesuarą prie viso apsirengimo parinkau spalvotas apyrankes. Mano nuomone atrodai gražiai, spalvingai, vasariškai. ;} Patarimas: Tu šaunuolė, rengiesi vasariškai, atrodai gražiai. ;}


Komentaras: Atrodei tikrai gražiai, bet gal per daug blizgėjai. Plaukų spalvos nepakeičiau, tik šukuoseną. Akių vokus padažiau baltais ir melsvais šešėliais, blakstienas padažiau tušu. Lūpas patepiau bespalviu blizgesiu. Įvėriau mažučius blizgančius auskariukus. Mano nuomone atrodai labai elegantiškai. ;} Patarimas: Nedaryk, kad viskas blizgėtų, nes atrodysi kaip blizgutis. 

mumitroja



Komentaras: Tai vis dėl to pas Tave dar žiema? xD Na taip, tiesą sakant pasižiūrėjus už lango tikrai pagalvoji ,,O gal išsitraukti paltą?". Bet pabandykime įsivaizduoti, kad vasara ir savo puikiomis nuotaikomis sušildyti orą. xD Nukrypau nuo temos.. Taigi...hm.. Pirmiausia aprengiau Tave suknelė, ji labai graži(bent jau man), tada uždėjau pilkos spalvos pėdkelnes ir ,,DKNY" aukštakulnius batukus. Manau dabar puikiai ir vasariškai atrodai. Patarimas: Įsivaizduok, kad vasara. xD


Komentaras: Labai kažko nepakeičiau, tikiuosi, kad bent Tu tuos minimaliu pakeitimus pamatysi. O šeip tai ir taip Tavo kambarys buvo gražiai sutvarkytas, suderintas, tai nelabai ką turiu pasakyt. Patarimas: Šiaip aš Tavo vietoje, pirmame savo siut'o kambaryje nedaryčiau lovos. Siūlyčiau čia padaryti svetainę. Nusipirk užuolaidas, langą su gražiu vaizdu, sofą, kilimą, papuošk kambarį savo vazoninėmis palmėmis ir viskas atrodys labai puikiai. :}



Komentaras: Aš labai kažko nepakeičiau, tačiau manau skirtumus tikrai galima pamatyti. Pirmiausia pakeičiau Tavo plaukų spalvą ir šukuoseną. Akių vokus padažiau baltais, juodai šešėliais, apvedžiau juodu pieštuku, blakstienas padažiau tušu. Tai pat pridėjau priklijuojamas blakstienas. Patarimas: Nepyk, bet mano nuomone Tavo ,,Prieš" plaukų spalva Tau visiškai netinka.

Jei ir Tu nori medoll, Doll, siute ,,Prieš ir Po" rašyk man į GB.

Jūsų, Gintasink <3








0 komentarai (-ų):