BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. liepos 4 d., sekmadienis

Klausymas - atsakymas;]


Sveiki visi:}
Gavau į savo gmail'ą laiškutį su prašymu, kad paaiskinciau ka ten daryti tame puslapyje taaz.com ,mat rašo kad nesupranta ten nieko;)
Na laiško gale ji pasirašė vardu Milda tai taip ir kreipsiuosi;]
Na o dabar aiskinu:
Kai įeinate į šį tinklalapį, paspauskite makeover,na o jau ten pačios spreskite ar norite savo nuotrauka "perdirbti" ar jau esančia, bet ji prašė su esančia tai aiškinu:
Štai nuotrauka,pirma pakeiskime veido spalvą, į jums patikančia, aš pasirinkau tokia nes bent man ji tikrai graži, bei gražiai dera:)

Antra:kaip gi be blakstienų,aš pasirinkau gant ilgas, juodas.

Trečia:nusprendžiau pakeisti akių spalvą į mėlyną, žinoma galima ir į kitokias spalvas bet man mėlyna prie širdies, gal dėl to kad aš pati esu mėlynakė:)

Ketvirta:Buvo galima paploninti antakius, bet aš nenorėjau, man jie ir tokie gražūs:}

Penkta:Lūpos.Pasirinkau poppy spalva, ji man graži.


Šešta:Su akių teptiku, bent aš taip jį vadinu paryškinu akis juoda spalva:}}

Septinta:Akių vokus padažiau bent man atrodančia smėlio spalva;D

Aštunta:Kaip gi be šukuosenos?Pasirinkau Jessica Stroup šukuosena, nors buvo pasirinkime ir Lady GaGa šukuosenų:}

Na...Akiniai..AŠ nelabai norėjau dėti akinius, nes man nelabai atrodė gražiai:)
Na o dabar palyginame, kas ten man įšėjo:}
Manau ,Milda, kad šiek tiek padėjau:)
Na o jei yra dar kažkokių klausymų, drasiai rašykite į mano paštą( gsandrine231@gmail.com)
bye***
Sandrine-gruda;}

2 komentarai (-ų):

Unknown rašė...

Aciu labai!!!
tikrai dabar viskas aisku, labai dekoju!
beto daugiau tokiu straipsniu!

Unknown rašė...

jo daugiau tokiu straipsniu!
Tikrai smagu skaityti!