BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 3 d., ketvirtadienis

nauji DOT dažai + drabužiai

Labas rytas visiems. Nesenai grįžau iš mokyklos, tad parėjusi iškart įsijungiau stardoll, kad pažiūrėčiau, ar nėra nieko naujo. Aptikau naujus DOT dažus, bei keletą gražių drabužėlių.
(raudonai apibraukiau tuos, kurie man patiko labiausiai, o violetine spalva apibrauktas mano pastebėjimas). Na o juodi akių šešėliai buvo mano laukiamiausiais pirkinys, per visą stardoll egzistenciją (kai pradėjau žaisti parduotuvės "Sehora" jau nebebuvo), jie labai išryškina akis, ir šiaip atrodo tiesiog fantastiškai. Antrasis mano favoritas tai "preety in pink" preety rose dress. Graži, lengva, vasariška suknutė, na žodžiu nuostabus sutvėrimas ;D Na ir mano pastebėjimas yra tai, kad anksčiau Dot parduotuvėje buvo juoas lūpų pieštukas, kuris kainavo 9sd, o dabar turbūt jis bus pakeistas tokiu pat, bet kainuojančiu 10sd... Eh tas stardoll'as vis stengiasi mus apmulkinti, ir tikisi kad niekas nepastebės...

0 komentarai (-ų):