BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 9 d., trečiadienis

Ir non ss merginos gale būti stilingos

Šiandien rengdama savo lėlę susimąsčiau ką reikėtų rengtis jei būčiau non ss. Pasimečiau... Nuo pat šios doll'ės susikūrimo buvau superstar. Taigi nusprendžiau padėti non ss merginoms. Sukūriau elegantišką ir paprastą derinukus.Na šis derinukas iš dalies panašus į tą kuriuo dabar esu papuošusi savo dollę. Man jis tikrai elegantiškas ir moteriškas. Jis man patinka ir tuo, kad visi drabužiai labai paprasti ir gražiai dera vieni prie kitų.

* * *
Na o šitas derinys man velniškai patinka, jis jaunatviškas, ryškus. Man labai patinka. Iš kart nusipirkau šios aprangos "ingridientus" kurių iki šiol neturėjau. Kada nors šį derinį užsidėsiu ant savęs. Man jis velniškai patinka. Kaip Jums?
Na tikiuos Jums patiko ;D
Kaip manote, ar reikėtų daugiau tokios pagalbos.
Kadangi komentarai čia, dėl neaiškios priežąsties neveikia, savo nuomonę man išsakykite rašydami laiškus arba pranešimus į mano gb.

0 komentarai (-ų):