BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. birželio 2 d., trečiadienis

KOHL'S apžvalga, deriniai.

Turbūt kiekvienas turite savo favoritus ir naujosios KOHL'S kolekcijos. Tik bėda, gal nežinote prie ko derinti šį drabužėlį. Taigi gal trumpa apžvalga, bei deriniai.

* * *
CANDIES: gražūs, spalvingi rūbeliai. Na truputėlį nuliūdino tai, kad nauji drabužiai atsirado tik keli. Beje, pastebėjote, kad vienas sijonas (colorblock skirt) labai panašus į praėjusios vasaros DKNY, gražu ar ne? Na o mano favoritas: ruffle floral camisole.Na derinys labai parastas , tačiau gana mielas ir visai nebrangus (17sd). Nenorėjau čia daug prikrauti, nes manau, kad bliuskutė ir taip gana puošni.
* * *
ABBEY DAWN: absoliučiai nieko gero. Šia kolekcija turbūt nusivyliau labiausiai. Stilius kaip džiunglių mergaitės. Kiek žinote millitary stilius dabar madingas, bet šie drabužiai tikrai ne iš gerųjų. Vos ne vos sukūriau derinį, su juodais marškinėliaisNa stilus gavosi toks juodas, tačiau man jis patinka, taipogi, kaina didžiausia iš visų mano sukurtų derinių (23sd), tačiau manau kad vistiek įkandama.
* * *
MUDD: kaip visada man patinka, nes jie laisvi, gražūs, šiek tiek hipiški ir spalvingi. Man labai patiko juodas bodis su spalvotais taškeliais, bei ilgos suknelės, kurių viena ir yra mano favoritas: tai geometric maxi dress.Na čia prie šitos suknelės daugiau nieko neprikarstysi, nes vėliau atrodysi kaip čigonė ;DDD Taigi uždėjau tik ilkas apyrankes, kurios dera prie suknelės apačios ir viršaus. Kaina, nedidelė (14sd), tačiau aš nedėjau batų, nes jų čia vistiek nesimato.

Taigi tikiuosi, kad Jums patiko.
P.S. sorry, kad tiek ilgai nerašiau, tiesiog turėjau labai daug darbų (paskutiniai kontroliniai, dailės mokyklos baigimas, na tikiuos suprantat).

0 komentarai (-ų):